«Jeg er overrasket over hva det innebærer ikke lenger å bli oppfattet som A4. Skeivt tryne, dårlig syn og hørsel og manglende balanse er i beste fall eksentrisk. Mest tankevekkende av alt er at jeg verken er den første eller siste som gjennomgår en livsendring, at folk gjør det hele tiden av mange forskjellige årsaker. Det eneste jeg vet er at alt går over.»

fredag 24. juni 2011

Dagen derpå

Noen ganger virker
døden være en befrielse
- for alle.
Er det bedre å
være halvveis
i live
enn å dø?

Det er da jeg tenker
på sjøsyke,
på alt som går over,
på at man aldri vet,
på at noen andre skal leve videre
med sorgen.

Det er som en stafettpinne
du aldri blir kvitt.

Døden.
Tilbake til begynnelsen.
Get over it.
Det er bare en vanlig fredag.

24. juni 2011

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kommenterer! Jeg svarer så raskt jeg klarer. - Ane